POMEMBNE INFORMACIJE ZA RAZSTAVLJAVCE 

Priložene informacije zajemajo smernice glede priprave vašega razstavnega prostora in aktivnostih v času trajanja 4. kariernega dogodka 2025 na Ptuju. Podrobnejšeinformacije najdete na www.karierni-ptuj.si.

Karierni sejem Karierni Ptuj 2025 – priložnosti za študij, zaposlitev in mreženje.

PROGRAM DOGODKA

4. Karierni Ptuj bo potekal od 13. do 14. 3. 2025 na Ptuju. S sloganom Dobro službo najdeš tudi doma vsem mladim, ki se šele odločajo o poklicni poti ali so tik pred prvo zaposlitvijo, sporočamo, da obstajajo dobre službe in ugledni delodajalci tudi v bližini njihovega doma. V dveh dneh se bodo zvrstili štirje dogodki, s katerimi naslavljamo aktualne teme:

1) 30 delodajalcev bo predstavilo kadrovsko ponudbo in poklicne priložnosti v bližini doma

2) s projektom „Promocija zdravja“ in z izkustvenimi aplikativnimi delavnicami bomo ozaveščali o pomenu preprečevanja debelosti otrok

3) na okrogli mizi s Klemnom Selakovičem se bomo pogovarjali o prihodnosti dela in o vplivu digitalizacije družbe ter razvoja umetne inteligence na prihodnje oblike dela

4) vrhunski nogometni strateg in selektor Matjaž Kek pa bo managerjem predstavil primerjavo učinkovitega vodenja in oblikovanja homogenega tima v športu in v poslovnem okolju.

Napovedujemo obisk več kot 1.000 učencev, dijakov in študentov iz MO Ptuj in širše okolice, pester obsejemski program z veliko izbiro brezplačnih delavnic za delodajalce ter delojemalcein obilo zabave.

SODELUJOČI, TEHNIČNI POGOJI

STOJNICE, PRIPRAVA DATOTEK ZA TISKANJE NA STENO VARIO in PUL ELYPSE

OPREMLJANJE STOJNIC: 13. 3., 8.00-9.30

POSPRAVLJANJE STOJNIC: 14. 3., 15.00-16.00

Razstavni prostor: Športna dvorana Mladika

Na sejmu lahko sodelujejo razstavljavci, katerih nastop ustreza temi dogodka. O participaciji razstavljavca na dogodku ter dodelitvi razstavnega prostora odloča organizator, ki razporeja razstavni prostor v najboljšem interesu dogodka. Razstavni prostor se dodeli po vrstnem redu prejema prijavnic. Razstavljavec ne sme razstavnega prostora ali dela razstavnega prostora oddati v pod zakup tretji osebi brez predhodnega pisnega soglasja organizatorja. Organizator se v imenu razstavljavcev sam dogovori z izbranim izvajalcem za postavitev razstavnega prostora. Pri opremljanju svojega  razstavnega prostora razstavljavci ne smejo posegati izven svojega razstavnega prostora in pri tem motiti drugih razstavljavcev. Po končanem sejmu morajo svoj razstavni prostor vrniti v prvotno stanje. V nasprotnem primeru je razstavljavec organizatorju dolžan povrniti vso nastalo škodo. Pri opremljanju razstavnega prostora morajo razstavljavci oz. njihovi izvajalci ravnati v skladu s predpisi s področja varnosti in zdravja pri delu ter požarne varnosti. Rokov in pravil, navedenih v informacijah za razstavljavce, se morajo razstavljavci natančno držati. Pri prekoračitvi roka je organizator upravičen pospraviti prostor na stroške in tveganje razstavljavca.

Prijave so odprte do 31. januarja 2025.

NOVO! Letos se bodo na razstavišču predstavile tudi fakultete Univerze v Mariboru in VSŠ Ptuj.

Slika 1: Primer individualizirane stojnice

NOVO!

Na 4. kariernem dogodku predstavljamo »open office« postavitev stojnic, kar pomeni, da je na vsaki strani skupne tekstilne stene AdWall Vario en razstavljavec. Stojnico sestavljata promocijski pult adTribun eElypse 120 x 50 cm s tekstilno promocijsko steno AdWall Vario 300 x 230cm ter dva stola.

Promocijske stene imajo obojestransko tekstilno platno, zato bodo razstavljavci, ki bodo s hrbtom skupaj, določeni v naprej. Datoteke razstavljavcev bomo nalagali v spletni oblak in jih tiskarju posredovali v vašem imenu. Navodila za pripravo datotek za tisk na steno Vario in pult Elypse podajamo spodaj. 

Zadnji rok za oddajo datotek za tiskanje je
10. februar 2025.

Karierni sejem Ptuj 2025 – Dogodek in mreženje
Slika 2: Primer standardiziranestojnice
Razporeditev stojnic za razstavljalce v prostoru na Karierni Ptuj .
Slika 3: Postavitev stojnic

Navodila za pripravo datotek za tisk – stena Vario in pult Elypse – ponujamo dve možnosti postavitve stojnice!

  1.  Standardizirana stojnica, CGP Karierni_Ptuj (Slika 2)
  2.  Individualizirana stojnica, CGP podjetja (Slika 1)

 

Standardizirana stojnica

Če se odločite za standardiziran tip stojnice, bo ta znamčena v skladu s CGP dogodka: KARIERNI-PTUJ. Stojnico bomo opremili z vašim logotipom, podjetje pa boste promovirali z roll-up-stojali, s tiskovinami ipd.

Do 10. 2. 2025 na naslov andrej@damn.si posredujte le logotip podjetja v vektorski obliki.

 

Individualizirana stojnica

Če se odločite za individualiziran tip stojnice, bo ta znamčena v CGP vašega podjetja. Zato morate sami pripraviti datoteke za tisk na Vario steno in pult Elypse v skladu s spodnjimi navodili. Ustrezno pripravljene datoteke morate do 10. 2. 2025 posredovati na naslov andrej@damn.si.

Če do 10. 2. 2025 ne boste posredovali ustrezno pripravljenih datotek, razumemo, da ste se odločili za standardizirano stojnico.

 

Mreže in navodilaza datoteke za tiskanje Vario stene ter elypse pulta:

  • CMYK barvno polje Coated FOGRA39,
  • vsi fonti in elementi, pretvorjeni v krivulje,
  • pazite, da so pomembni elementi dovolj odmaknjeni od robov – varno polje je na mreži označeno z rdečim kvadratom,
  • resolucija min. 120ppi,
  • fllattened (brezlayerjev),
  • brez robov za porezavo (točno na dimenzijo v mm, scale 1:1), designedge-to-edge, ne spreminjajte dimenzije poslane mreže,
  • v datoteki za tisk odstranite vse projektne oznake/črte iz posredovane mreže,
  • obvezno brez »overprint attribute« – vedno preverite vse elemente designa in izklopite overprint pozicije,
  • PDF, shranjen kotenostranski dokument, vsak segment (npr. front/back) kot v priloženi mreži, ločena datoteka.

 

Dodatno pojasnilo za oblikovanje PULTA:

Rdeč kvadrat na mreži ponazarja ravno površino, ki je vidna frontalno. Levo in desno od rdečega kvadrata (proti zunanjim robom) pa gre obod pulta v okroglino proti zadnjemu delu, kjer je z ježki pripet na ogrodje pulta. Približno 10 cm od skrajnega roba je potem skritih na zadnji strani pulta, kar pomeni, da tudi z boka strankam ni vidno v celoti. V bistvu je najpomembnejše, da napisi v sredini designa ne gredo prek rdečih vertikalnih črt. Tako fonti ne bodo prešli v okrog line pulta. V nasprotnem primeru del teh besed »izgine« iz vidnega polja obiskovalca, ki k pultu pristopi frontalno. Namig: Sredina boka, torej stranskega polkroga, je približno sredina med modro in rdečo vertikalo projektnih črt. Elemente, za katere želite, da so z boka še vidni, postavite vsaj 10 cm stran od skrajnega roba (vertikale) proti središču okrogline.

Skica, kako naj razstavljalci pripravijo grafike za pult na razstavnem prostoru.
Dodaten nasvet za tekstilne stene: Izogibajte se postavitvi pomembnih elementom preveč v zgornji levi in desni kot, saj ima okvir stene na tem mestu okroglino.Pomembnih elementov ne postavljajte izven rdečega okvirja na predlogi.
POMEMBNE INFORMACIJE ZA RAZSTAVLJAVCE 

Na osnovi preteklih izkušenj podajamo nekaj nasvetov, kako pritegniti čim več obiskovalcev, in poudarjamo nekatere razloge, ZAKAJ se udeležiti 4. kariernega dogodka na Ptuju, ki bo z letošnjo vsebino zanimiv tudi za vaše sodelavce.

Prisluhnite vrhunskemu športnemu strategu Matjažu Keku, ki bo predstavil kako v izjemno konkurenčnem okolju motivirati in voditi ekipo, da postane še boljša. Kako delovati kot homogena celota ter vzdrževati zmagovalno miselnost in kakšno strategijo uporablja za spodbujanje uspešnosti. Dogodek bo potekal v Mestnem kinu Ptuj, 13. 3., s pričetkom ob 17.00. Po dogodku sledi pogostitev, ki jo bodo kot del zaključnega izpita pripravili dijaki ŠETK. Zaradi omejenega števila mest je obvezna predhodna spletna prijava na dogodek.

Vljudno vabljeni!

Povabite sodelavce, da se udeležijo brezplačne okrogle mize »Future of Work« s Klemnom Selakovičem, snovalcem podcasta AIDEA z več kot dvema milijonoma poslušanj in prejemnikom številnih priznanj kreativnega oglaševanja. Klemen je globoko vpleten v gibanje učinkovitega altruizma, 10 % svojega zaslužka namenja dobrodelnim  organizacijam. 

Zaradi sprememb, ki jih prinašata digitalizacija družbe in razvoj umetne inteligence, bosta v naslednjih desetih letih „izginili“ dve milijardi služb, več kot polovica otrok, ki so danes na začetku šolanja, pa bo opravljala poklice, ki danes še ne obstajajo.Zato je še toliko boljsmiseln razmislek o tem, kateri poklici bodo prihodnosti sploh še obstajali in katero delo bo v naslednjih desetih letih relevantno.

Če je bila generacija starih staršev celo življenje zvesta eni službi, bo generacija GEN-Z opravljala pet služb hkrati. Kakšne bodo torej službe prihodnosti in kakšne kompetence potrebujemo, da lahko ustvarimo svojo zgodbo o uspehu? Je izobraževalni sistem pripravljen na svet, ki ga bomo živeli jutri? Ali aktualni učni sistem proizvaja kreativne profesionalce, ki znajo reševati probleme? Je pred generacijo GEN-Z začetek ere svobodnega dela in neizmernih poklicnih priložnosti, ki ne bodo več vezane na osemurni delovnik, »štemplanje«, čakanje na napredovanje? 

Dogodek bo potekal v Stari steklarski na Ptuju, in sicer 14. 3. s pričetkom ob 18.00. Vstop je prost. Zaradi omejenega števila mest, je obvezna predhodna spletna prijava na dogodek. Okroglo mizo organiziramo predvsem z namenom, da pritegnemo mlado generacijo oziroma študente, ki šele vstopajo na trg dela. Po dogodku sledi After Party. Vstop je prost. Rezervirajte si torej svoj čas za petkovo večerno dogajanje, prisluhnite aktualni temi in v neobveznem druženju spoznajte potencialne bodoče sodelavce.

Vljudno vabljeni!

Seznanite se z aktualnimi vsebinami na področju zaposlovanja in se prijavite na brezplačna predavanja o delovno-pravni zakonodaji v izvedbi Zavoda za zaposlovanje RS, območna enote Ptuj.

Vljudno vabljeni!

Usmerite šolarje in dijake v poklice, potrebne za razvoj vašega podjetja. Zgradite si bazo potencialnih praktikantov, ki jih boste lahko zaposlili takoj, ko se pojavi potreba. Pritegnite najboljše kadre, predstavite jim ponudbo počitniškega dela in študentskih praks.

Izpilite svoj nastop, komunicirajte v jeziku mladih. Karierno usmerjenim posameznikom se predstavite na dinamičen način z »doživljajsko stojnico«. Obiskovalcem pričarajte zanimivo virtualno doživetje in vaš razstavni prostor opremite s kreativnimi, interaktivnimi orodji. Namesto »dolgočasnih« poslovnih podatkov jih skozi uspehe in izzive vašega podjetja popeljite z igranjem iger ipd. Potegujte se za priznanje »NAJ stojnica 2025«. Vaš trud bomo tudi letos nagradili z izborom najbolj kreativne stojnice.

LOKACIJE DOGODKOV, PARKIRNI PROSTORI 

4. Karierni Ptuj se bo odvijal na treh lokacijah. 

Predstavitev razstavljavcev bo potekala v Športni dvorani Mladika na Ptuju. 

Parkirni prostor je zagotovljen za ves čas trajanja dogodka. 

Predavanje Matjaža Keka bo v prostorih Mestnega kina Ptuj, okrogla miza s Klemnom Selakovičem ter zaključna zabava pa bosta potekali v prostorih Stare steklarske na Ptuju. 

V prostorih jedilnice OŠ Mladika lahko izven časa šolske malice in po predhodnem dogovoru zagotovimo nakup (toplega) obroka za razstavljavce.

Pomembni datumi: 

31. januar – Zapiranje prijav

10. februar – Oddaja datotek za pripravo stojnic

13. marec 8:00 – 9:30 – Opremljanje stojnic

Pomembni Kontakti: 

Priprava datotek/stojnice: andrej@damn.si

Vodja projekta KARIERNI_PTUJ: vodja@karierni-ptuj.si GSM 070 690 200